.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزییات تازه در خصوص زنده شدن یک زن خرم‌آبادی

شمال نیوز: ظهر سه شنبه خبر زنده شدن یک شهروند خرم‌آبادی منتشر شد که معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گفت و گو با ایرنا جزییات تازه‌ای در این مورد ارایه داد.

دکتر عباس پزشکی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بنا بر اظهارات مدیرکل پزشکی قانونی لرستان‌ ۲ شب قبل فردی با مراجعه به دادپزشک پزشکی قانونی و اعلام فوت یکی از نزدیکان خود در خواست صدور جواز دفن داشته است.

وی افزود: دادپزشک به دلیل نقص در مدارک فوت این فرد، جواز دفن صادر نکرده و صدور هرگونه جواز را مشروط به مشاهده جسد کرده است.

وی گفت: بنابراین پیکر این بیمار که گمان می رفته فوت شده شب در منزل نگهداری شده و روز بعد که آن را برای صدور جواز دفن نزد دادپزشک برده اند وی متوجه علایم حیاتی این زن می شود.

پزشکی تاکید کرد: پیکر این زن به هیچ عنوان در سردخانه نگهداری نشده و پس از تشخیص دادپزشک به بیمارستان شهید مدنی خرم آباد منتقل و احیا شده است.

پیش از این رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان به ایرنا گفته بود: هیچگونه مراجعه ای با مشخصات این بیمار به مراکز درمانی و اورژانس استان ثبت نشده و بیمارستان شهید مدنی پس از تشخیص زنده بودن بنابر نظر پزشکی قانونی اقدامات احیای وی را انجام داده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.